Pages

Blog Archive

Thursday, February 10, 2011

Grown Up !

Okay tadi kami pergi menyambut hari hari ketuaan kawan seperjuangan kami . Mungkin agak terlewat sikit sambutan hari harijadi ini . Tapi takpe , biar lambat asalkan ada dan juga diingati , Betul kan kan . Kita orang sambut harijadi dekat Redbox je . Sebab si budak harijadi pernah cakap dah lama tak pergi melalak lalak . ahaha XD .

Aku sampai awal , sebab aku bawa cake harijadi tu . Jadi , aku tunggu melemaukan diri dekat food court dulu . Tiba - tiba lapar lah pula . Aku pun sental la Popia bagi mengalas perut . Sekian saksikan dari gambar je lah . Malas nak typing dah ahaha .

Photobucket


Popia ni memang sedap :'D
Photobucket




Okay ni sedikit sebanyak gambar kami ketika bersuka ria :D

Photobucket
" Budak " Harijadi pertama . " Cake tu ada nama awak "


Photobucket
Okay saya suap cake nama awak dengan mata yang menggoda :D


Photobucket
Budak harijadi kedua


Photobucket
Disuap secara 18PL ahaha


Photobucket

Photobucket
Bergambar bersama budak harijadi :)



Dah lama tak berseronok sebegini . berkumpul beramai - ramai , Maklum lah . Cuti lama sangat pun bosan juga kan . Sebelum balik . Kami ambil gambar grouping :D
Photobucket




( P/s : Semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur )

2 comments:

  1. apsal tak tinggalkan popia untuk aku ?? haha . thanx la ayep . mwahhx !

    ReplyDelete
  2. sebab sape tah lambat . aku pun terpaksa menghabiskan popia tu . mwahahahaha

    ReplyDelete