Pages

Blog Archive

Sunday, December 19, 2010

Tulang belakang !

Sebenarnya blog ni dah lama dicipta oleh seorang pelajar KLMU bernama acap ahaha . Aku ni sebenarnya  bukan pandai sangat pasal blog blog ni . Tapi acap cakap kat aku camni :-

Acap : Ayep kau tak ada blog ke ?
Ayep : Tak ada ar .
Acap : Ape la kau , Si tututut dan tututut pun ada blog . Ketinggalan lah camni
Ayep : ahahaha tengok la camne nanti .

Pastu dah nak dekat raya haji si acap ni inbox aku , yang dia dah siapkan blog aku . Wow ! Terima kasih lah asyraff turner ( ambik hati skit ) ahaha . 

( P/s : aku bukan apa , Account FB , MS pun aku suruh orang buatkan , Maklum lah orang kampung kan ) :D

okay okay back to the track , Lepas je dapat account blog yang acap buat , aku terus bersemangat gila la . Konon nak aktif membloggingkan diri lah . Tapi malangnya , Aku ada masalah untuk menguploadkan gambar , terus aku down , ba alif ba ya ! ahaha . 

So , selama itu aku kalau nak upload gambar je terpaksa la pergi Cc . adui . Aku ingat masalah lappy aku , Sampai dah nak hantar pergi format dah XD . Rupa - rupanya masalah modem aku lah adui .

Time aku connect je home internet aku . Tiba tiba hati aku tergerak nak baca sikit homepage , then pup ! ade commercial kat tepi tu " Got problem with uploading ? Here the solution " ahaha rupanya commercial tu dah lama . Aku je tak tergerak hati untuk baca . By the way , Sekarang aku da boleh upload picture , So sekarang aku akan tambah jadual bekerja aku . ahaha . 

(P/s : Acap terima kasih buatkan blog ni , sekarang aku dah bole upload picture , So semangat lah sikit ) :D


Orang yang telah mencipta blog saya :  http://asyraffrajak.blogspot.com/

1 comment:

  1. lepas ni jgn kacau gua nak tgk cerita dewasa . and dont forget to subscribe . :)

    ReplyDelete