Pages

Blog Archive

Sunday, December 19, 2010

From foreground !

Sebenarnya SENJACOLOUR telah aku mengusahakan dari 2008 lagi . Zaman tu budak budak sekolah yang comel lagi aku ( ahaha XD ) . Zaman tu aku memang gila tangkap gambar dan edit ( Walaupun hanya menggunakan camera phone 2.MP dan juga berbekalkan picnik.com )

Hari hari bersejarah terciptanya SENJACOLOUR

2008

2008


Selepas aku ambil result SPM ( dan kecewa ) ahaha 2009 

2009


Perut perut SENJACOLOUR 


2009

P/s : perut perut di atas ni lah kawan baik aku yang  paling rapat ( tapi sekarang dah ramai menjauh , maklum lah semua pun dah berjauhan aduu )


Logo SENJACOLOUR yang pertama aku buat

Photobucket

Source gambar aku curi dari google je , then aku edit dekat picnik . Tak pandai lagi buka photokedai time ni . 



Selepas tu aku mencuba lagi buat dan dapat yang ini pula 

Photobucket

Alhamdulilah da okay sikit dari yang lepas . Sebab apa , sebab aku ta curi da gambar orang ahaha .


Selepas dah 2 tahun SENJACOLOUR tercipta . Aku pun ingin mengeluarkan T-Shirt lah pula . Lama juga lah aku ambil masa untuk mengeluarkan baju ni .  Sebab aku malas nak buat design ahaha XD . Sampai kawan kawan lama dah bising mana design baju . aku pun buat la design dengan memakan satu hari je ( kerja malas , tapi design nak best ) ahaha tapi takde lah best mane pun . Simple je , Inilah dia


Photobucket


Sekian terima kasih ( Aku malas nak cari cari balik gambar lama lama lagi ahaha :P )

2 comments:

  1. damn . gua tgk tengok cerita dewasa lu kacau . :)

    ReplyDelete
  2. aku saje kacau supaya kau ta jauh sesat . kau tngok saya gay , saya ok ke ? ahaha

    ReplyDelete