Pages

Blog Archive

Sunday, March 6, 2011

Quality time !

Pertama sekali nak cakap berjuta juta terima kasih kepada kawan baikku Shahrul Nizam dan juga Muhamad Syahizzat kerana datang ke rumah aku . Tak sangka dapat juga lepak melepaskan rindu yang terhalang selama ni =.= ahaha . Terima kasih sekali lagi kepada Shahrul Nizam sebab belanja makan , popcorn dan air walaupun kau ada cakap " Popcorn satu cukup kot , aku makan sikit je " Walhal kau yang habiskan XD .


Lama tak lepak macam ni . Kalau dapat berkumpul semua - semua macam dulu kan seronok . Tapi takpe lah , aku pun paham masing masing dah ada karier sendiri . Tapi memang seronok sangat tadi . Main game tumbuk tumbuk , walaupun ejat dapat 5 je markah :D


Gambar dibawah menceritakan situasi itu , malas nak letak yang lain lain . MALAS :D






Jangan buat muka suka . Sebab kau kena belanja aku :D
Photobucket


Okay ni menu aku , Nasi lemak + Root beer float :D
Photobucket


Ejam pula makan Asam laksa + Pepsi float :D
Photobucket


Ejat poyo konon taknak makan . Lepas tu tak dapat order dah . Padan muka ahaha
Photobucket


Terima kasih ejam . Kau da berkerja , boleh lah belanja aku selalu :D
Photobucket


Brrrrppppp ~ Kenyang .
Photobucket



Ejat jangan buat muka macam tu boleh ? ahaha
Photobucket
( Kau buat buat macam candid ) ahaha pun boleh 
Photobucket
Photobucket
Dapat juga lepak dengan kau ( Cepat buat muka brother brother =.= )
Photobucket
Okay buat muka cweet pula
Photobucket 



( P/s : Terima kasih ejam sebab datang melawat aku dan belanja , Terima kasih dekat ejat juga sebab datang sekali :D ) 

3 comments: