Pages

Blog Archive

Sunday, December 26, 2010

Ow man ! He's getting older !

Sebenarnya entri ni berkenaan dengan anak buah aku yang nakal sangat . Pagi pagi dia lah yang bising dulu kejut orang satu ruma . Selalu gaduh dengan aku , tak padan dengan kecik ahaha :P . By the way , He's now has turn to fourth years old :D . Nanti dah besar lagi , boleh lah wrestling sama sama . Yang seronoknya time harijadi dia ni . Dia boleh pula merajuk , sebab ape ? Sebab aku cakap , " Sekejap lah , Acu nak tangkap gambar dulu , lepas tu baru boleh makan kek , oke ? " terus dia tarik muka . ahaha . Adalah sedikit sebanyak gambar yang aku dapat .



Photobucket
Secret Recipe Indulgence Cake




Tengok , birthday boy merajuk ahaha . Feeling je dia :P
Photobucket
Relax je abang dia . Adik merajuk , dia slumber potong Cake adik  dia ahaha :D




Merajuk merajuk , nganga nganga juga . Aidil Aidil :)
Photobucket
Itulah kakakku dan juga merangkap kepada ibu mereka :)


(P/s : Aku memang suka menyakat anak buah aku  ni :D )

No comments:

Post a Comment