Pages

Blog Archive

Sunday, December 26, 2010

More Cholesterol !

Aduh , sekarang ni nafsu makan aku membuak buak macam tengok Sora Aoi dah XD .     Makan makan makan , It's all about the food talk . Bila aku luangkan masa bersama keluarga je , mesti makan pastu makan makan , ahaha , mak , gemuk la anak mak ni nanti :D . Takpe takpe , memang ada plan pun aku na naikkan badan sikit , sikit je bukan banyak . Supaya nampak berisi dan bukannya kurus . Sedikit sebanyak menu menu santapan aku bila melepak bersama keluarga tercinta .


Subway
Photobucket
Okay akhirnya dapat jugak aku merasa makanan barat yang tinggi lemaknya ni . Bila keluar dengan rakan - rakan , mesti Mcdonald . Sebab apa ? Sebab advertising media diaorang bagus , Before 3pm kan murah . ahaha . Padahal jimat sikit je aduii




Photobucket
Okay this one makan ngada - ngada ahaha . Gelatissimo Ice cream + Big apple donut + Ireland's Potato . Kalau aku keluar sendiri , Kirim salam aku nak membeli benda benda sebegini , tak berbaloi ahaha . 



Photobucket
HOMI Karipap . Mula mula tengok pun dah tau memang sedap . Memang padat inti dalam dia . Kira berbaloi lah beli karipap ni . Murah pun murah . Kenyang pun kenyang . Lagi kenyang if rakan rakan yang belanja :P


Photobucket
Kenny Rogers Roasters
Alahai , kenapa la sedap sangat ayam penyet ni . ahaha :P . Best best makan dekat sini , best sebab ape ? Side dishes dia ade tiga , dan kita boleh pilih apa yang kita nak . 

Photobucket
Walaupun tidak cukup chorum , tapi masih seronok .
Ini adalah kakak aku yang pertama and his husband :)
Tengok tengok . Saya sayang mak saya  ( eh apahal bunyi macam baju je ni ) aahaha XD . 


(P/s : Tatkala saya bergembira , saya berharap orang lain pun bergembira juga )


No comments:

Post a Comment